lördag 29 september 2018

Lolig kontaktannons på bodycontact - because why not have fun while you're at it?


So I went and wrote en rolig kontaktannons på bodycontact. Eller ja jag gjorde en tråkig kontaktannons, och refererade till ett dagboksinlägg i said annons som var en mer rolig och flippad variant av den tråkiga kontaktannonsen. Because, sweety, angel, darling, honey, princess baby – , I'm Kween. And so I present you with a royal decree come to me, shiver me shrubbery and blow me down, lady!

  Oh belle oh belle, May God strike me alive and well!

 
Oh I could make this female phenomenon marathon go on and on, but let's get to the done!


_____



Som ett led i mitt utforskande av mina androfila leanings söker jag nu män som vill ge mig massage, förslagsvis ryggmassage. Jämte kvinnor är jag en service top bordering on stone dyke territory, och jag är följaktligen inte mycket till en pillow queen, men just nu ger jag mig själv sanktion till att vara precis så lat som jag vill, because men are underneath me – obviously. I mean, like, not literally – once again, obviously. And thus, decree the first: you come over to my place. Because – because I'm the Sweaty-Naughty-Feelings-Causing One, also known as Your Majesty, and will be prefixed with an "Oh" (of both the ordaining and moaning kinds), followed by some sort of sumptuous and breathtaking superlative, and – and I don't need to explain myself here!

Jag söker dig som behandlar mig varsamt, och med respekt. Du är följsam, är tillräckligt mogen/klar i skallen för att inte drabbas av plötslig gay panic eller a case of teh thinking with ye dick, och du respekterar att ett nej alltid är ett nej, oavsett tidigare ja, and if you don't, that's alright, because I'll survive, but I'm not sure the same can be said for your "royal gems" *snip snip*. Suffice it to say that any way you slice it, I'll be getting the "final cut" of this here amateur effort. Vad gäller respekt så är the need for decency during degeneracy of utmost importance even for a person of my stature – after all, I'm an Empress, not a simple despot, and must be held accountable for my policies. I wouldn't be much of a Lady Sovereign if I enforced rulings that weren't fair to my loyal subjects, and therefore it is of essence that also I must conduct myself appropriately so as to ensure the dignity of our – little – ... rendezvous. I contend that it is paramount to maintain a certain graceful disposition when engaging in lewd behavior – especially when one's paramour is of the plebian persuasion!

Inga kroppsvätskor kommer utbytas oss emellan, men måhända erotiska energier – which isn't a euphemism för torrsex, mind you, utan är en beskrivning of a set of tingly and/or raunchy emotions som inte behöver ageras på, även om dom kan vara trevliga, gemensamt delade och skapade, och utforskas mer konkret at future soirees. And if you're the sad sap who's right now thinking something along the lines of "we'll just see about that!", or "challenge accepted!" – honey, you're barking up the wrong shrubbery, because the Sapphic juices flow strong in this one and you'll be taking said juices över ditt huvud if you try something.

Jag har många ansiktsbilder på mig själv här på Bodycontact och anser det således rimligt att jag ska få ansiktsbild på dig tillsammans med några ord om dig själv skickade till mig på kik där jag heter samma sak som här, och detta ovanpå ett meddelande här på Bodycontact där du skriver vad du heter på kik. Om jag blir nyfiken på dig kommer jag kräva verifiering genom videochat på kik. Dick pics – that's a paddlin', and not the kinky kind, but of the instaban and abuse-anmälning type.

I guess I might come across as really domineering and snippy as Queen Regnant, what with alla mina krav, och min generella ton. I just want to be really clear about what this is, and I don't think I'm to blame for the fact that self-assertive women kan framstå som "gnälliga" eller "bortskämda" – även för mig som kvinna gör dom det, och även när den lilla kinkiga horan ifråga c'est moi. Well, none of us are perfect, but we do try to be the best feminists we can, and if we don't, there's the door, darling – and do let the guillotine hit you on the way out! And while I'm at it, nej, jag hatar inte män, och jag är inte ute efter att dominera dig (lika lite som my trying on the role of pillow queen entails my becoming a bottom), but I am trying to reclaim a sense of authority over my jurisdiction here för att jag är trött på keyboard cowboys who talk big to make up for smaller things, så kallade tangentbordsriddare med picken i högsta hugg/gunning för min gunst/som kukar ur i sista stund och således är the bad kind of a royal pain in the ass. Som en följd av detta vidtar jag således dom åtgärder I as Supreme Hell Bitch deem prudent för att det ska bli några jäkla barn gjorda här – so to speak. Pardon my gorram French. But you know, you can't let them have cake without BREAKING A FEW FUCKING BALLS (and ladylike conventions to boot). Så du där med till och med mindre stake än mig, håll dig i (förhud)skinnet, ta din pick (och pack) och dra en handtralla istället för att "back-and-fortha" med mig utan att komma till skott, så kan dom riktiga kavaljererna som vet hur man håller sig på mattan unless told otherwise mount this thirsty cunt.

Now, sashay away (and make with the application already so I can proceed with due diligence and with getting what's mine – while the getting and my body-ody-ody's all loosey goosey and good).

Good hunting, godspeed, et ainsi de suite.

Eran majestät (and for once not "at your cervix"),
Eyvah


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar