torsdag 30 juni 2016

Deffuppdatering


Så jag käkade 2400kcal/dag måndag och tisdag förra veckan. Sen dess har jag käkat 2100kcal/dag. Och likväl kan jag konstatera efter två separata vägningsdagar att jag väger 62.5kg eller 62.7kg. Vägde "runt" 63kg när jag började. Vad i helvete?! Nu har jag bara en vecka kvar till SM och behöver käka mycket mat dagarna innan så i princip behöver jag gå ner två kilo på bara ett par dagar. Jag ville inte det skulle bli såhär men min kropp har ballat ut med dom låga testonivåerna och vägrar göra sig av med fettet verkar det som. Alright, bitch, bring it, 1700kcal från och med nu. Jag gör det simpelt och mättande för mig - frukost efter träning på eftermiddagen, och dieten = 6dl Gröt, 1 Middag och 4dl Whey. Får hoppas det räcker, annars blir det ju lite jobbigt, men jag har inte varit nere på ett så lågt kaloriintag på ett par år nu och det är mycket svårare nuförtiden upplever jag det som. Kroppen blir tröttare på ett annat sätt, och jag blir tröttare på att äta så lite. But we do what we must.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar