tisdag 17 oktober 2017

POLYPTYK - Gammelnytt



Kolla, gamla anteckningsböcker! From the days när jag alltid hade penna och anteckningsblock med mig och redo, för att jag var så inne i författar- och analysläget att idéer kom till mig från alla håll och kanter - like all the time. Jag antecknar inte särskilt mycket längre, men jag har tittat igenom (och kastat) dom förmodligen sista anteckningsböckerna från tiden efter gymnasiet som jag hade sparade - for whatever reason jag nu hade det. Lite food for thought fick jag i och med detta, which is why jag fotograferade några av anteckningarna, inkorporerade några i nya skriverier, och använde några till mitt arbete i tolvstegen. 99.9% av alla mina anteckningar är med andra ord long gone, för att jag alltid slängde anteckningsböckerna när dess innehåll var digitaliserat (because hard copies - ugh), även om jag nog fortfarande har några grejer jag ritade i said anteckningsblock på typ lektioner i universitet sparade bland mina teckningar från barndomen. Anyways - jag tänkte det vore kul att dela med mig av ett par anteckningar och min syn på dom idag (och det kommer fler, exempelvis i form av en text om Matrix-trilogin (framtida länk) som has been a long time coming), so, you know - tanoshimi ni shite kudasai! ^^)

1. Ny spin på gamla anteckningar, del 1
2. Ny spin på gamla anteckningar, del 2
3. Gammal dagbok - helgon-inlägget
4. En bra barndom


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar