tisdag 25 april 2017

Love me tinder, love me sweet


It would seem I'm in the dating game again.


Jag börjar misstänka att april är en väldigt bra månad för internetdejting. Plötsligt får jag en massa matchningar, nämligen, och förra våren var det också dejto-palooza för min del. När det är vinter och deppigt så duger jag inte alltså, men när det är vår och folk plötsligt vill blomma så händer det grejer. Hell, I'll take what I can get, även om det är lika sexigt som att någon går fram till en och bara jag har ägglossning och är så kåt - knulla? Nå, då kan jag åtminstone lägga åt sidan idén att min nya presentation av någon anledning är vettigare än den jag hade innan. In fact, jag kan lägga åt sidan tanken på att något jag gör överhuvudtaget påverkar mina chanser att matcha och komma på dejt, because it's all about them sunshines and flowers. Hoppas jag nu, åtminstone, så jag förväntar mig att ni chimar in och säger att även ni inte fått typ en endaste matchning under vintern. Jag var förvisso på ett par dejter, men jag tror alla förmedlades genom darkside snarare än tinder. Jag betalade till och med för medlemskap på darkside för en gångs skull, men hittade likväl ingen mamma. I'll just have to make up for it genom att hitta nån awesome babe på tinder.


Jag ska ta det lugnt med alla babes, dock. Inget jävla sex på andra dejten, liksom. Ska det vara så ska det vara, så åtminstone en månad och fem träffar är min nya förhållningsregel vad gäller den horisontella tangon. Jag är även mer positivt inställd till sånt där katt-och-råtta-lekande än vad jag varit innan. För mig är grunden fortfarande ärlighet och uttalande regler och förhållningssätt, men ovanpå det kan man ju även göra slag av lite flörtande, något jag i princip inte sysslat med, någonsin. Det vore skoj, tänker jag, särskilt när man vet att man inte kommer ligga med varandra på ett tag. Hoppas bara inte all luft då åker ur relationen när man väl har sexat. Men det är väl en sån där mansgrej, så jag behöver inte oroa mig för det... eller? Det löser sig nog. Målet är mest att uppskatta att ta saker sakta, låta relationer utvecklas på ett sätt som gör att jag hinner landa känslomässigt i förändringarna. Att kunna vänta med saker och ting tills dom verkligen känns rätt och jag tror det är något som kan växa, snarare än kommer ta slut där och då (även om en del av mitt projekt även är att låta osäkerhet ta större plats, vilket man skulle kunna göra genom att roll with the punches mer and ha yolo-sex all day long).


Meanwhile är jag asexuell, men tänkte sluta ta androcur och därmed få tillbaka både könsdrift och kroppsbehåring. I know, I just can't make up my mind - sexlust, eller mindre självhat på grund av massa hår överallt? Jag har funderat på att sluta med androcuren hela tiden som jag tagit det i år, men the last straw för mig var att jag började få utslag i ansiktet igen. Det var kanske inte sminket alltså som fuckade upp mitt ansikte förra året, utan androcuren. Verkar som att det är en vanlig biverkning också, enligt FASS, which I didn't know. Med andra ord: trötthet, asexualitet, andfåddhet, och potentiellt mer ångest och depression, eh, jag fortsätter väl ta preparatet ett tag till, men utslag på ansiktet - oh no bitch-ass hoe, it be time for you to go! Bara så det är tydligt hur ytlig du är, Ada.


Dagens bonus bit får bestå av min presentation på tinder. Ladies - you know where to find me.

Letar efter någon att vara själsligt och kroppsligt naken inför. Samtidig som vi är innerliga i vår kontakt har vi våra respektive liv och är inte varandras flickvänner/partners då jag det kommande året kommer fokusera på att bli bättre på att ta hand om mitt inre barn och att inte förlora mig själv i förälskelserus eller parrelation.

spiritualitet. tantra. metakommunikation. integritet. ärlighet. förståelse.

I'm a slayer - ask me how

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar