torsdag 11 maj 2017

Fat, me? Just a pinch (away)



På tal om att bära upp saker - så fort jag inte håller inne magen, bär upp min kropp, har bra posture - då jävlar väller fläsket (eller är det inälvorna?) fram. Jag slutar aldrig fascineras över hur olika jag ser ut inför mig själv och kameran beroende på dag och vinkel. Ibland är jag supermanlig, ibland förunderligt feminin. Ibland framstår jag som en elefant, ibland har jag nästan till och med tvättbräda - eller, ja, åtminstone dom två översta. Och så är jag även smått förtjust i the accidental filter som skapades i min mobil efter att den åkte i golvet och genom vilken jag numera ser mina selfies. Allt som har med representation att göra behöver dock ett namn, och således även detta unikum till filter. Låt oss smaka på några potentiella beteckningar. Broken dreams. Mmm. Shattered memories. Åh. Fog of nevermore. Jaaa. Aja, vad filtret än får för namn vill jag presentera två till exemplar ur kollektionen som onekligen kommer utmynna ur dess födelse.


sorrynotsorry

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar